• Alle artikelen
  • Aanbiedingen
  • Pre-order
  • Nieuw binnen
  • Collecties
  •   
    • De winkelwagen is leeg
  •   
    • Zoeken

      Trefwoord
      Collectie/Merk
      Karakter
      Film
      Materiaal
      Nieuw binnen

      Aanbieding

      Pre-order

  •   

Klantenservice

Op deze pagina vind je het antwoord op de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Veelgestelde vragen

Bestellen & Betalen

→ Wat zijn de verzendkosten bij bestellen in Nederland?

Bestellingen vanaf € 75,-€ 50,- meer
Dan verzenden we gratis je bestelling.

Voor bestellingen onder de € 75,- € 50,-
Hiervoor betaal je € 7,- verzendkosten.

Past je bestelling door de brievenbus?
Dan zijn de verzendkosten € 4,-. 

Na ontvangst van de betaling wordt je bestelling binnen 2 werkdagen aangeboden aan TNT Post of DHL en afgeleverd op het door jouw aangegeven bezorgadres.

→ Wat zijn de verzendkosten voor het bezorgen in het buitenland?

Wij kunnen je bestelling ook laten bezorgen in België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Ierland, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Portugal, Spanje en de Verenigde Staten.

De verzendkosten zijn afhankelijk van het aankoopbedrag. De hoogte van het verzendbedrag is te zien tijdens het plaatsen van de bestelling.

Wil je het pakket naar een ander land laten verzenden? Neem dan contact met ons op.

→ Op welke manieren kan ik betalen?

De prijzen van de artikelen zijn inclusief 21% BTW. Na het afronden van de betaling ontvang je per e-mail een bevestiging van jouw bestelling met ordernummer en bestelgegevens.

ideal iDeal
Internetbankieren kan wanneer je rekeninghouder bent bij een van de volgende banken: ABN-AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank.

amex mastercard visa Creditcard
We accepteren creditcards van Mastercard en VISA, hiervoor rekenen we 1,8% van het aankoopbedrag. Bij Amercan Express is dit 2,8%. Mocht je besluiten om de bestelling - of een deel hiervan - te annuleren of retour te sturen, storten wij het bedrag binnen 30 dagen terug op jouw creditcard.

paypal PayPal
De bestelling kun je direct via je PayPal-account betalen. Bij retournering of annulering van de bestelling wordt het aankoopbedrag teruggestort op je PayPal-rekening.

bancontact Bancontact/Mister Cash
Met Mister Cash kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen via hun bankpas. Belgische klanten die bankieren bij Dexia, Fortis, ING, Fintro, KBC, CBC, AXA Bank en VDK Spaarbank kunnen via Mister Cash/Bancontant eenvoudig betalen bij Magical Gifts.

ABNANL2A Bankoverschrijving
Maak je liever het bedrag zelf over? Dat kan ook. Dit kan naar IBAN-rekeningnummer: NL13 ABNA 0800 3352 01 met BIC: ABNANL2A ten name van Magical Gifts. Vergeet niet het ordernummer van je bestelling te vermelden in de omschrijving. Het ordernummer vind je in e-mailbevestiging van je bestelling.

pin logo Contant/Pin
Wanneer je een aankoop in de Magical Gifts winkel doet of je online aankoop wilt afhalen dan kun je ook contant, via creditcard (Mastercard, Visa en American Express) en via pin betalen.

vvvgiftcard De VVV Cadeaubon/card
Wij accepteren zowel in de winkel als online de VVV Cadeaucard. De “papieren” bon is alleen in de winkel mogelijk.


Annuleren & Retourneren

→ Hoe lang is mijn bedenktijd bij een aankoop in de webshop?

Je hebt tot 14 dagen na ontvangst van het artikel de tijd om via het online retourformulier kenbaar te maken dat je het product wilt retourneren. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product terug te sturen.

  • Je kunt het product ruilen voor een ander product.
  • Je kunt het product retourneren en je geld terug laten storten.
→ Hoe lang is mijn bedenktijd bij een aankoop in de winkel?

Je kunt tot 14 dagen na de aankoopdatum het artikel terug komen brengen in de winkel. Hiervoor heb je wel de originele aankoop bon nodig. Je kunt vervolgens:

  • Je kunt je product ruilen voor een ander product.
  • Je kunt je product retourneren en je geld terug krijgen.
→ Hoe moet ik mijn product inpakken om het terug te sturen?
  • Meld je retour aan via het online retourformulier.
  • Pak het artikel goed en stevig in de originele verpakking in.
  • Verzend de verpakking in een stevige doos die je goed afsluit. Gebruik het liefst de originele verpakking. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk.
  • Vermeld op de doos de volgende gegevens:

Magical Gifts
Annulering
Groenmarkt 203 - 205
3311 BD Dordrecht

  • Breng het pakket naar een PostNL-punt bij jou in de buurt.

De kosten voor het retourneren van het/de artikel(en) worden niet door ons vergoed.

→ Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van een artikel?
  • De bedenktijd mag niet zijn verstreken
  • Wij accepteren de retourzending indien het artikel onbeschadigd, compleet en in ongeopende originele verpakking wordt ontvangen. Een met zorg opengemaakte verpakking wordt door Magical Gifts niet als een beschadigde verpakking beschouwd.
  • Magical Gifts behoudt zich het recht voor kosten in rekening te brengen indien het artikel door gebruik beschadigd is of er reeds gebruik van is gemaakt.
  • De kosten voor het retourneren van het/de artikel(en) worden niet door ons vergoed.
→ Ik heb een artikel gekregen wat ik niet heb besteld. Wat nu?

Laat ons dit zo snel mogelijk weten via het contactformulier. Wij nemen vervolgens contact met je op voor het retourneren van het product. Goed om te weten:

  • Wij nemen de verzendkosten voor onze rekening voor het versturen van het juiste artikel.
  • De kosten voor het retour zenden van het niet-bestelde artikel krijg je vergoed.

Pre-order

→ Wat is een pre-order?

Wil jij verzekerd zijn dat je als een van de eerste dat ene nieuwe beeld kunt toevoegen aan je collectie? Plaats dan een pre-order bestelling.

Op het moment dat de leverancier een nieuw beeld aankondigt plaatsen wij deze direct op onze website inclusief een verwachte beschikbaarheidsdatum.

Vanaf dat moment kun je het product vooruitbestellen. Zodra het product is geleverd door onze leverancier laten wij jou dit weten via e-mail. Afhankelijk van de keuze die je tijdens het plaatsen van de bestelling hebt gemaakt, sturen we het product naar je op of je kunt deze af komen halen in de Magical Gifts winkel.

Klik hier voor een overzicht van alle pre-order producten.

→ Kan ik de pre-order nog annuleren?

Ja, het is altijd mogelijk om een pre-order bestelling te annuleren als je hier spijt van hebt. Uiteraard ontvang je van ons het aankoopbedrag retour.

Neem hiervoor met ons contact op en houd je bestelnummer bij de hand.

→ Wanneer vervalt een pre-order bestelling?

Mocht binnen drie maanden na releasedatum het product niet afgehaald zijn en er niet gereageerd worden op onze e-mails of telefonische verzoeken vervalt de reservering en de betaling.


Voorwaarden

→ Wat zijn de Algemene Voorwaarden?
  • Klik hier voor de Algemene Voorwaarden.
  • Voor de Voorwaarden van Magical Points spaarsysteem klik je hier.

Deel deze pagina

Official Disney dealer

Magical Gifts
Groenmarkt 203 - 205
3311 BD Dordrecht
078 - 631 43 55

Nieuwsbrief

ideal amex paypal visa mastercard bancontact vvvgiftcard
Website: ZegenrijkJR~Design 2020