Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Retourneren & Annuleren

     

    Op deze pagina is alle informatie terug te vinden over het retourneren van producten en het annuleren van een bestelling.

      Online aankoop retourneren

    Ben je niet tevreden met je online gekochte artikel? Dan heb je tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling de tijd om aan te geven dat je van de aankoop afziet. Daarna heb je nog 14 dagen de tijd om het artikel terug te sturen. Via je Magical Account kun je heel gemakkelijk aangeven dat je een artikel wilt retourneren. Dit gaat als volgt:

     Login op je Magical Account
     Ga naar 'Mijn bestellingen'
     Kies voor 'Bestelling bekijken'
     Klik daarna op de knop 'Artikelen retourneren'
     Selecteer het artikel welke je wilt retourneren
     Vul de gevraagde gegevens in

     

    Nadat je het artikel retour hebt gemeld, kun je deze terugsturen: 

     Verpak het artikel in een stevige doos die je goed afsluit. Gebruik het liefst de originele verpakking. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk.
     Vermeld op de verpakking de volgende gegevens: Magical Gifts, Annulering, Groenmarkt 203 – 205, 3311 BD Dordrecht
     Breng het pakket naar een PostNL-punt bij jou in de buurt.

     

     
     
     
     
     
     
     
    Belangrijk: Wij accepteren de retourzending als het artikel onbeschadigd, compleet en in ongeopende originele verpakking wordt ontvangen. Een met zorg opengemaakte verpakking wordt door ons niet als een beschadigde verpakking beschouwd. Magical Gifts behoudt zich het recht om kosten in rekening te brengen als het artikel door gebruik beschadigd is of er gebruik van is gemaakt. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor jouw eigen rekening.
     
     
     
     
     
     
     

      Winkel aankoop retourneren

    Je kan tot 14 dagen na de aankoopdatum het artikel terug komen brengen in de winkel. Hiervoor heb je wel de originele aankoopbon nodig.

      Artikel is defect, beschadigd, incompleet of verkeerd

    Hoewel wij er alles aan doen om dit te voorkomen, kan het gebeuren dat je een defect, beschadigd, incompleet of verkeerd artikel hebt ontvangen. Laat ons dit zo snel mogelijk weten via het contactformulier. Wij nemen vervolgens contact met je op voor het retourneren van het artikel.

     

     
     
     
     
     
     
     
    Goed om te weten: Wij nemen de verzendkosten voor onze rekening voor het versturen van het juiste artikel. De kosten voor het retourzenden van het niet-bestelde artikel krijg je uiteraard van ons vergoed.
     
     
     
     
     
     
     

      Terugbetaling

    Heb jij je bestelling aan ons teruggestuurd? Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, gaan wij voor je aan de slag:

     Wij zorgen ervoor dat je het aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen tien werkdagen ontvangt.
     Heb je de gehele bestelling teruggestuurd, dan krijg je uiteraard ook de verzendkosten terug.

      Bestelling wijzigen of annuleren

    Nadat je een bestelling hebt geplaatst gaan wij gaan zo snel mogelijk aan de slag met het klaarmaken en opsturen van de bestelling. Hierdoor is het niet altijd mogelijk om je bestelling te annuleren of te wijzigen. In jouw Magical Account kun je zien of je bestelling al is verzonden. Wanneer dit het geval is en je wilt deze niet ontvangen dan kan je het pakket weigeren aan de deur. De bezorger neemt het pakket dan weer mee retour.

     

    Heb je het product wel in ontvangst genomen maar dient deze alsnog geretourneerd te worden? Lees dan hier hoe je dit het makkelijkste kunt doen.

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »